DAG 5

2 juli 2019 - Zákinthos, Griekenland

We gingen het vandaag rustig aan doen omdat we gisteren veel hadden rondgereden.

Uiteindelijk besloten om toch nog eens naar het Noorden te rijden om het zo befaamde scheepswrak op Navagio Beach te gaan bewonderen. Het werd ons afgeraden wegens te grote overrompeling van toeristen. Op tijd vertrokken en oef... we waren net de grote stormloop voor. Toch heel content dat we het erop gewaagd hadden. Dit is zo mooi!

Verder doorgereden naar het puntje vh eiland waar vuurtoren staat. Weeral prachtige baaien met azuurblauw water!

In koele, gezellige taverne een tonijnslaatje gegeten, een grote fles water gekocht want het is nog steeds bloedheet, om daarna onze activiteiten verder te zetten nl. ons bijna privé rondvaart richting Blue Caves. Met 4 personen op de boot. Gezellig!

Prachtige grotten ingevaren met blauw/groen water. In het zee'tje gesprongen om even te snorkelen, een heerlijke welgekomen verkoeling. Zo'n helder water!

Via de kustlijn voa Agios Nikolaos en Micro Nisi richting hotel gereden.

Moe op ons gatteke gaan zitten in ons stoeltje op het balkon met zicht op zee. Wat smaakt dat Rosé'tje weeral zo goed!