DAG 4

1 juli 2019 - Zákinthos, Griekenland

Vanochtend vernomen van Belgen die ook onze vlucht hadden dat hun bagage in een hotel verderop toegekomen was. Uiteindelijk bleek dat onze valies daar ook al 3 dagen stond. Wat een toeval dat we daar zijn achtergekomen. Die kiekens van dat hotel hadden toch wel eens kunnen bellen hé.  Alles stond in stift groot en duidelijk vermeld.

Wij opgelucht! Alles is terecht.

Vandaag weer grote tour gereden naar het zuiden vh eiland.  Veel lelijke toeristische rommel gezien. Bah!

Toch na wat zoeken mooie, romantische strandjes gevonden. Uiteindelijk ééntje uitgekozen om te zonnen en te zwemmen.  Héérlijk water, warm en helder. Na wat rust en ontspanning terug richting hotel via Zakynthos stad en per toeval nog een mooi nonnenklooster tegengekomen.  We mochten op de valreep nog snel even binnen. Moe en voldaan ons opgefrist en in plaatselijke taverne een lekker viske gaan eten. Het is nu 23u en nog 28 C°. Morgen zoeken we een nabijgelegen strandje op. Een tip van twee Nederlandse vrouwen.

1. Gerda en Kees:
    1 juli 2019
    Wat een enorm toeval hé van die koffers. Gelukkig is alles terecht maar schandalig dat jullie niet verwittigd werden. Het eiland ziet er wel prachtig uit.
  2. Van Dyck Marc:
    1 juli 2019
    Ja mensen het was eigenlijk niet meer de moeite om jullie valiezen nog te bezorgen.
    Hebben jullie er misschien een "tout nue" vakantie van gemaakt? Foto's aub....
    Om het even en niet zeuren, zo ken ik jullie, geniet lekker verder want de goeie troeven hebben jullie.
    Groetjes Marc.
  3. Greet:
    1 juli 2019
    Oef wat een opluchting... jullie bagage is terecht, eindelijk!
    Altijd spannend...
    En wat een mooie foto's, prachtige plaatjes!
    Wij hebben vandaag 100km gefietst, bbq gehad bij ons Marijke in Waregem en blijven slapen, vanmorgen naar huis gefietst, zalig ook een beetje vakantie...
  4. Brigitta Wastyn:
    1 juli 2019
    Fijn te horen dat jullie bagage terecht is,geniet nog van de volgende dagen ,het is echt wel mooi.
  5. Dirk:
    2 juli 2019
    Oef, de bagage terug...geniet verder van het eiland, de zon, de prachtige zee en...van elkaar!
  6. Kristel x:
    3 juli 2019
    Voordeel... minder was als we thuiskomen 😉